گیرنده ژئوپوز  G10 PLUS IMU


ژئوپوز جی ده پلاس / جی پی اس GEOPOS

گیرنده مالتی فرکانسه  Geopos G10 plus IMU برترین فناوری در تکنولوژی های GNSS مولتی فرکانسه می باشد که قابلیت پردازش ۱۱۹۸ کانال با بهره گیری از تکنولوژی همبستگی ماهواره ها  و تکنولوژی بیدو پلاس را دارد. ردیابی ماهواره های خارج از دسترس با تکنولوژی شبیه سازی ، فناوری منحصر بفرد کوانتوم و قابلیت ردیابی ۶۶ ماهواره باعث ثبات دقت و عملکرد مطمئن در فعالیت های غیر معمولی یونسفری و تروپسفری در این گیرنده می باشد.

فیکس سریع در سیستم شمیم

ژئوپوز جی ۱۰ پلاس با اتکا به تکنولوژی کوانتوم و ماژول قدرتمند TD-LTE و بهره گیری از تعداد کانال بالا به بهترین و دقیق ترین سرعت فیکس در Position مورد نظر می رسد. بدون شک ژئوپوز بهترین انتخاب برای سیستمهای CORS همانند شمیم ، سمت و هدی و … می‌باشد . این گیرنده با پردازش قابل اطمینان به ضریب اطمینان ۹۹.۹ درصد در تمامی Source List های سیستم شمیم همانند Imax , VRS و Nearest حد اکثر میزان رضایتمندی را در بین کاربران سامانه شمیم را دارد.

09125756324 نیما لطف الهی

جهت مشاوره تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

ویدئـوی معـرفی ژئوپوز  G10 IMU

نمایندگی رسمی محصولات ژئوپوزدر ایران

شرکت مهندسی تجهیز نقشه پارس به عنوان نمایندگی رسمی برند ژئوپوز در ایران تیزر معرفی قابلیت های گیرنده ی مالتی فرکانسه Geopos  جی ده پلاس را جهت آشنایی بیشتر کاربران محصول تهیه کرده است. جهت مشاهده قابلیت های گیرنده روی دگمه کلیک کنید.

قیمت محصول

۸۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

آنلاین خرید کنید

ژئوپوز جی ده IMU

۱۱۹۸ کاناله فول GNSS

GNSS مولتی فرکانسه ژئوپوز G10 plus دارای ۱۱۹۸ کانال فول GNSS بوده و قابلیت دریافت امواج حامل و سیگنالهای باند L1 , L2 و L2c ,L5 ,L-band از سیستم تعیین موقعیت جی پی اس ، امواج حامل و سیگنالهای L1 , L2 از سیستم تعیین موقعیت گلوناس ، امواج حامل سیگنالها و همچنین تکنولوژی تک منظومه ای در سامانه بیدو و ردیابی فرکانسهای B1 ,B2 و B3 را دارد . ( چنانچه خدمات سامانه GPS در کشور ایران غیر فعال گردد گیرنده مولتی فرکانسه ژئوپوز جی ۱۰ و جی ۱۰ پلاس توانایی فیکس کردن position مورد نظر را صرفا از طریق سامانه بیدو دارد .) قابلیت دریافت و پردازش تصحیحات E5A و E5B از ماهواره های گالیلئو و همچنین دریافت سیگنال از تمامی فرکانسهای سیستم تعیین موقعیت Qzss ، ردیابی امواج Waas , Egnoss ، Gagan,Msas از سیستم Sbas را نیز دارد .


رادیو مودم داخلی

گیرنده ماهواره ای چند فرکانسه ژئوپوز دارای رادیو مودم داخلی ۲۰۰۰ میلی وات بوده و این یک قابلیت بسیار حائز اهمیت در این گیرنده می‌باشد . چنانچه پروژه ای در محدوده ی درای بستر اینترنتی مناسب نباشد به کمک رادیو داخلی میتوان دو گیرنده را بصورت Base و Rover با هم مچ کرده و عملیات زمینی نقشه برداری زمینی را بصورت RTK انجام داد ، همچنین در ادغام سیستم گیرنده GNSS با پهباد های نقشه برداری تنها راه ارتباطی این دو سیستم رادیو مودم گیرنده و ماژول رادیویی پرنده می‌باشد ‌. دلیل منحصر بفرد بودن رادیو داخلی جی پی اس ژئوپوز پشتیبانی کامل پروتکل های Trimtalk 450S , Transparent , South , و … بوده و همچنین ۴۱۰ تا ۴۷۰ مگاهرتز توانایی Mach شدن این گیرنده با اغلب برندهای موجود در بازار ایران همانند South , Gintec , Kolida, Comnav و …می باشد . طول برد رادیو مودم داخلی جی پی اس چند فرکانسه ژئوپوز ۵ کیلومتر در بهترین شرایط محیطی بوده و همچنین در صورت عدم نیاز به برد طول بلند میتوان قدرت رادیو مودم داخلی را بصورت دستی کاهش داد تا به مصرف بهینه ی باتری گیرنده کمک کند .

کنترلر صنعتی ژئوپوز G10 PLUS

مدلهای مختلف دیتا کنترلر صنعتی از جمله S40 , S30 و S90 همگی مجهز به آخرین ورژن آندروید ، استاندارد MIL STD 810 G و استاندارد محافظتی فیزیکی IP68 با امکان غوطه ور شدن کامل در آب تا عمق ۳ متری ، مقاوم در برابر ارتعاش و رطوبت ۱۰۰ درصدی ، ضد خش سایش و لغزش ، سقوط از ارتفاع دومتری بر روی سطح بتنی ، تکنولوژی ، G-Sensor ، تکنولوژی NFC جهت اتصال سریع گیرنده به کنترلر ، بارومتر , قطب‌نما ، تکنولوژی فیلتر های نویز گیر سیم‌کارت ، قابلیت نصب دو عدد سیمکارت و استفاده همزمان ، قابلیت اشتراک گذاری اینترنت همراه ، قابلیت نصب رم میکرو اس دی تا حجم ۳۲ گیگابایت ، بلوتوث نسل ۴ با طول برد ۵۰ متری , صفحه نمایش فول HD 5.7 اینچی , قابلیت کار در دمای ۳۰- تا +۶۵ درجه ، ۱۷ ساعت کار مداوم با استفاده از باطری نسل جدید ۶۵۰۰ میلی آمپری ، دوربین نسل جدید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی ، پردازنده ی ۱٫۳ گیگا هرتزی با فن آوری چند هسته ای ، مشخصه مشترک در تمامی کنترلر های ژئوپوز می‌باشد .
– قابلیت استفاده به عنوان گوشی تلفن همراه
– سازگاری سخت افزاری با نرم افزار Survey master.

تکنولوژی Tilt SurveyIMU

یکی از قابلیتهای منحصربفرد جی پی اس ژئوپوز جی ۱۰ پلاس تکنولوژی Tilt Compansation و Electronic bubble (سنسور تیلت ۶۰ درجه و تراز الکترونیکی بدون اضافه شدن حجم و وزن نسبت به مدل‌های کلاسیک ۲۵۶ کاناله ) با الگوریتم های INS می‌باشد. به کمک این تکنولوژی میتوان بدون نیاز به تراز گرفتن دستگاه برداشت نقاط را براحتی انجام داد . همچنین در برداشت های حساس شهری که ابعاد و اندازه و موقعیت مطلق بسیار حائز اهمیت است این تکنولوژی کمک میکند دغدغه ی آفست و اصلاح مرکز گیرنده تا لبه بیرونی آن در هنگام ترسیم نقشه وجود نداشته باشد. همچنین در نقاطی که سقف های شیروانی و بالکنی باعث از بین رفتن دید آسمانی دستگاه می شود این تکنولوژی کمک شایانی به ژئوپوز جی ۱۰ پلاس میکند . حداکثر میزان انحراف از نقطه پای ژالون ۶۰ درجه مماس بر ژالون می‌باشد . همچنین در براشتهای GIS و کاربری شهری چنانچه منهول یا نقاطی امکان برداشت به روش تراز گرفتن را نداشته باشند تکنولوژی تیلت سوروی این معضل را برطرف ساخته است .

نرم افزار اندرویدی ژئوپوز

نرم افزار اندروید survey master کاربر پسند ترین (User friendly) نرم افزاری است که جمع آوری اطلاعات زمینی و همچنین عملیات پیاده سازی ، تفکیک ، پروژه های راه سازی ، لوکالیزه کردن مختصات ، تنها با چند کلیک ساده در آن انجام می پذیرد . ورودی و خروجی اطلاعات پروژه های نقشه برداری شما در فرمت های TXT , DXF , ASC II , KML و … در نرم افزار سوروی مستر به راحتی امکان پذیر است . با برنامه کاربردی Road design و Road stake میتوان عملیات راهسازی را به راحتی با گیرنده Geopos G10 پلاس انجام داد .

گیرنده ی جی پی اس ژئوپوز پلاس با کمک تکنولوژی Advanced quantom بیس لاین های بزرگتر از ۷۰ کیلومتر در سامانه های Network _Rtk و E_Rtk همانند شمیم را به راحتی پردازش آنی کرده و دقیق ترین و سریع ترین وضعیت فیکس را در بین رقبا به کاربر ارائه میکند ‌.

سایر ویژگی های ژئوپوز G10 PLUS

  • نرم افزار رایگان

    گیرنده مالتی فرکانسه G10 Plus با نرم افزار اندرویدی رایگان عرضه می گردد.

  • شبکه پشتیبانی

    یک تیم متخصص به صورت تلفنی و در گروههای مجازی ۲۴ ساعته پشتیبان شماست.

  • پکیج آموزشی

    با خرید این محصول از نمایندگی اصلی پکیج کامل فیلم های آموزشی را دریافت خواهید کرد

  • لوازم اورجینال

    این محصول را با لوازم اورجینال از نمایندگی رسمی تهیه فرمائید.

 ابعاد و استاندارد فیزیکی ژئوپوز G10

تکنولوژی بی نظیر کمپانی در گیرنده G10 plus ماژول OEM , رادیو داخلی و سنسور تیلت را به بهترین نحو ممکن یکپارچه کرده و گیرنده در ابعاد بسیار مناسب طراحی شده است.همچنین استاندارد مقاومتی IP68 این گیرنده را در مقابل ضربه ، لغزش و اصطکاک ، رطوبت ، دما و سقوط از ارتفاع بسیار ایمن ساخته و کاربر میتواند با اعتماد به این استاندارد در تمام شرایط محیطی عملیات نقشه برداری را با خیال آسوده انجام دهد .وزن گیرنده ایستگاهی ژئوپوز بهمراه دو عدد باطری ۹۵۰ گرم می‌باشد.

تکنولوژی FTP وWeb UI

کنترل از راه دور و رابط کاربری مبتنی با وب تکنولوژی های فراتصور در جی پی اس ژئو پوز جی ۱۰ پلاس است. به کمک FTP میتوان با اتکا به یک IP استاتیک در هر نقطه از جهان گیرنده را تحت کنترل در آورده و همچنین تخلیه اطلاعات ، آپدیت فرم ویر ، پروگرام کردن سیستم رادیویی داخلی بصورت تحت وب در این گیرنده امکانپذیر می‌باشد . به کمک سرویس وب سرور تصحیحات RTK ، PPK و PPS بصورت همزمان در داخل نرم افزار کاربر ذخیره شده و بصورت آنلاین به دفتر کار ارسال میشود . همچنین با استفاده از سرویس Cloud امکان ارسال دیتاهای جمع آوری پس از عملیات زمینی بصورت آنلاین نیز به محل دفتر امکانپذیر است

ماژول اینترنت LTE ژئوپوز G10 پلاس

ماژول جی اس ام داخلی LTE در گیرنده جی پی اس ژئوپوز جی ۱۰ پلاس سازگار با آخرین فناوری BTS های مخابراتی ایران و تطبق پذیری با این شبکه باعث شده حتی در مناطقی که پوشش اینترنت بسیار ضعیف می باشد ( اینترنت E ) جی پی اس Geopos به بهترین نحو ممکن در شبکه شمیم به عملکرد خود ادامه دهد . همچنین فناوری حذف نویز های مزاحم و فرکانسهای تداخلی باعث عملکرد فوق العاده ی مودم داخلی در گیرنده جی پی اس ژئوپوز و نیز پردازش Sorce List هایی همانند Max , Imax ، Nearest و … در سریعترین زمان ممکن شده است. مودم جی اس ام این گیرنده نیازی به آنتن اکسترنال نداشته و توانایی تفکیک و شناسایی نزدیک ترین BTS ( دکل مخابرات) را دارد به همین دلیل جی پی اس Geopos G10 plus مشکل قطع و وصل شدن شبکه و پایین آمدن دقت در مناطق محروم از اینترنت ۳G را نخواهد داشت .

تکنولوژی و کارآیی
ارزش خرید به نسبت کارآیی
خدمات و پشتیبانی فروشنده ی محصول